Bútľave reči #2 - Spätná väzba áno či nie ?

Pekný večer prajem :)

Po dlhej dobe sa vraciam k bútľavým článkom. Dnešnou témou bude spätná väzba.
Ak, práve ty, kto čítaš tento článok a venuješ sa určitej činnosti je jedno či kreslíš, natáčaš videá alebo hraš v kapele. Chceš proste vedieť čo hovoria na tvoju tvorbu ostatní. A presne to isté potrebujem aj ja. Často krát sa vás v príspevkoch pýtam na názor, no málo kto sa vyjadrí. A viete prečo sa pýtam na váš názor ? Preto lebo fotím aj pre vás :)
Nefotím len  preto lebo ma to baví. Fotím nápady, ktoré nechcem aby zostali zapísané v mojom špeciálnom zápisníku ale chcem vám ukázať čo sa v mojej mysli skrýva. A preto potrebujem vedieť váš názor, ktorý ovplyvní moju cestu za nájdením toho správneho smeru a štýlu vo fotení, kde sa budem cítiť dobre. Chcem vedieť či by ste si želali videá z fotenia, aký žáner článkov na blogu a podobne. To sú veci týkajúce sa vašich požiadaviek.
Dostávame sa k časti áno či nie, komentovať alebo nekomentovať. Kritizovať alebo nie ? Vždy ma poteší komentár, to je super fotka, dobrý nápad a spracovanie  a podobne. No keď mi niekto dá kritiku, ktorá nemá ani súvis s fotkou , napríklad na tej čelenke chýba jeden lupeň na kvietku, vyzerá to otrasne. No prosím, prepáč ale vyrábam to sama a nemôžem za to že na tom kvietku ten lupienok nebol :D Vždy to trošku zamrzí keď niekto nedokáže oceniť vašu tvrdú prácu, kvôli jednej výslednej fotografií, koľkokrát ste si spálili prsty a preplakali s prstami natretými mastičkami :D

Čo tým všetkým chcem povedať, pokiaľ máte čo povedať, pokiaľ sa chcete prejaviť, nebojte sa so mnou komunikovať. Chcem vedieť či ste "moja  krvná skupina" čo sa páči vám a čo nie. Keď odfotím princeznú s ružovými šatami, tak mi to tvrdá gothic woman nekomentuje že to je perfektné že chce takú fotku, ale môže napísať že nápad je pekný až na tú ružovú, tú proste nemá rada. Ja tiež nemám rada Justina Biebera ale jeho nový album sa mi nesmierne páči.
Chcem si vypočuť váš názor, lebo ste pre mňa dôležitý :) Keby som nechcela ukázať svoju tvorbu sveta a vedieť ich názor na ňu tak by som svoje fotky nikdy nedala na verejnú stránku a chcem aby som vedela kto ma odoberá, sleduje a chcem byť s vami v kontakte. A tak vás vyzývam aby ste komunikovali so mnou ! Ja s vami komunikujem formou fotkami a rôznymi postami či už na stránke alebo na instagrame a chcem aby sme svet fotografie urobili spolu krajší :)  Nebudem fotiť len preto že ma to baví a dokážem sa pri tom odviazať a ukázať seba ale chcem po sebe niečo zanechať !

A preto ďakujem každému jednému, kto so mnou komunikuje, pýta sa ma otázky, chce môj názor na svoju tvorbu a pýta si moje rady a je so mnou v kontakte, ďakujem TI ! :)

Každý komentár ma poteší - napríklad čo si myslíš o mojej tvorbe, o tom čo robím a čo by vám urobilo radosť ? :)

Komentáre

Obľúbené príspevky