Aj ja fotím ! #1 / Eidží - photography

Ahojte, predstavujem vám nový formát článkov. Často krát mi chodili správy typu nezdieľala by si prosím moju stránku ? Alebo čo si myslíš o mojej tvorbe ? Tak som sa rozhodla vytvoriť takéto menšie rozhovory s ľuďmi, ktorých nie len baví fotografia ako koníček ale niektorí sa tým už aj živia. Niektorí nie sú nejako známi v tejto brandži alebo sú len úplní začiatočníci. Formu článku a jeho podobu uvidíte nižšie na prvom hosťovi :)


Dnes vám predstavím Elišku, ktorá prejavila záujem o takúto prezentáciu svojej tvorby :)

1) Ako sa voláš? Koľko máš rokov a odkiaľ pochádzaš?
Moje jméno je Eliška Sintová ale fotím pod přezdívkou Eidží. Pochádzam z Horního Benešova v Moravskoslezskem kraji.

2) Ako si sa dostala k foteniu ?

Focení mě táhlo už jako dítě můj děda byl velký milovník focení. Navíc od mala jsem tak nějak si bez vědomí rodičů půjčovala foták a běhala s ním po dědině. 

3) Čo pre teba fotenie znamená ?

Focení pro mě znamená něco užasného. Je to možnost seznámit se s novými lidmi a hlavně v něčem se vzdělavát. Navíc je to pro mě jistý relax. 

4) Čo najradšej fotíš/ ktorý štýl uprednostňuješ ?

Nejraději fotím lidi a děti. Je to tím, že jsem extrovert a mám ráda komunikaci s lidmi. Navíc jsem ráda když svýma fotkama dokážu udělat někomu radost. 

5) Čo by si odkázala ľuďom, ktorí by sa chceli začať venovať foteniu ?

Ať jdou do toho. Sice úspěch nepříde lusknutím prstu. Setkají se s lidmi co budou jim říkat jak jim to de, ale pak stejně Vaše fotky pomluví. Najdete sice spoustu ldií co fotí třeba i hůř, ale mají koho fotit, ale člověk se nesmí vzdávat a musíš si stát zatím.

6) Čo je tvoj najväčší úspech vo fotení ? :)
Největší uspěch ve focení pro mě osobně je asi každá fotka ze které má člověk upřímnou radost. Pokud bych to vzala, ale z druhé strany tak by to byl článek a rozhovor v novinách.

Odkaz na tvorbu : TU

Tvorba :





Môj názor na tvorbu : Tvorbu hodnotím pozitívne. Je vidno, že sa Eliška snaží odlíšiť od klasických fotografov, čo sa mi veľmi páči a cením jej originalitu a nápady. Hlavne fotky vo vode s čiernou látkou. No treba ešte po pracovať či už na úprave fotografií, kompozícií alebo výbere modelky :)

Moja obľúbená fotografia : 

 Nevedela som sa rozhodnúť a tak zverejním obe fotografie. Mám rada fotky, ktoré vo mne vedia vyvolať nejakú emóciu alebo sú plné fantázie. Pri fotke s indiánskou čelenkou závidím hlavne tú čelenku ale fotka je pekne spracovaná, postoj modelky je tiež prislúchajúci cieľu, ktorý bol podľa mňa zobraziť slobodu. Jediná vec čo mne trošku prekáža sú šípky ktoré by mali ísť skôr poza modelku a nie pred ňu :)



Prajem veľa šťastia a dobré svetlo Eliška :) !

Komentáre

Obľúbené príspevky