Foto-kniha od Saal Digital

Vždy som chcela vedieť ako by moje fotky vyzerali v knižnej podobe a ako na zavolanie sa mi naskytla možnosť si urobiť takúto foto-knihu od Saal Digital CZ 
Strany tejto knihy sú vyrobené z kvalitného tvrdého fotopapiera, kde máte možnosť zvoliť matný alebo lesklý papier. Ja som jednoznačne zvolila matný obal, aby pôsobil viac ako kniha nie len fotky. Vnútro tvorí kvalitný lesklý fotopapier, vierohodnosť farieb je priam dokonalá a taktiež aj ostrosť.
Listy sú vkladané plochou väzbou, z toho vyplýva že jednu fotku môžte mať aj na dvoch stranách a vôbec to nevyzerá zle.
Jedným z mnoho plusov tejto knihy je to, že tam nenájdete logo výrobcu, ktoré sa často u konkurenčných firiem na knihách nachádzajú.
Ďalším plusom je jednoduchosť programu, ktorý Saal Digital ponúka, chvíľku trvá kým sa s ním zoznámite ale nie je to nič zložité. Nájdete v ňom taktiež aj rôzne motívy, ktorými si môžete svoju knihu ozdobiť a doladiť aby mala ten správny šmrnc  ! 
Knihy sa vyrábajú v Nemecku, no to neznamená, že na ňu musíte čakať mesiac ale práve naopak do troch dní som ju mala doma 
Celkovo túto knihu hodnotím viac než pozitívne, nie len kvalitou tlače ale taktiež aj komunikáciou s firmou, kde vám pomôžu a odpovedia na všetky otázky.
Jednoznačne odporúčam 
Pre viac info - www.saal-digital.cz







































Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky