Môj TOP fotograf #inšpirácia1 Jessica Kobeissi

Novým rokom prinášam novú sériu článkov, keďže často krát sa stretávam s otázkou akých fotografov mám rada či už zo slovensko-českej scény alebo potom svetových fotografov. Vždy to je tak nejako zmiešané, keďže u každého sa mi páči niečo iné ale vrámci týchto článkov vám predstavím pár tých, ktorý sú pre mňa veľkým vzorom a inšpiráciou :)




Akou prvou bude 28- ročná fotografka Jessica Kobeissi, ktorá sa narodila v Michigine. Tvorí prevažne v Amerike, kde organizuje rôzne workshopy a udalosti, no ak budete sledovať jej instagram zistíte, že občas zavíta aj do Európy a rada sa stretáva so svojimi fanúšikmi.
Jessicu môžte poznať hlavne z Youtube, kde ako väčšina zahraničných fotografov točí videá rôznych formátov od postprocessu po typy či priebeh a challange na foteniach. 
Síce Jessica preferuje hlavne fashion vo svojom štýle udivuje ma jej jednoduchosť a kreativita na póza, ako to vie s modelkou komunikovať a podobne.
Jej štýl je dosť výrazný a ak ho máte obzretí poriadne tak ho veľmi ľahko spoznáte :) 

Jessica a jej tvorba v 2011 

Rok 2012

Rok 2013




Rok 2017 
 






Komentáre

  1. Top, úžasné spracované, tiež je mojím vzorom, tak ako aj ty tiež. Len tak ďalej!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fotiť raz aspoň z časti ako ona, bola by to pecka :) a ďakujem!!

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky