Black angel alebo jemné žieňa ?- fotenie so Sarou :)

V jeden augustový deň sme mali veľké šťatsie. Celý deň to vyzeralo na riadnu búrku, no keď som s Jakubom (mojím asistentom) prišli do Sabinova za našou modelkou,bolo pekelne horúcu. Na fotky sme potrebovali nejaký ten les, aspoň zopár stromov. No Sabinov nás lesnatým porastom veľmi neobdaril a tak začala púť za "pľacom" kde sa bude fotiť.


















Komentáre

  1. Ako to robíš s tou vejúcou sukňou? :O používaš záclony? a máš k tomu aj asistenta alebo ako? lebo je to fakt super :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Áno mám asistenta, najlepšie je mať aspoň dvoch. No tu mi pomáhal len môj priateľ lebo nebolo v pláne robiť tento štýl fotiek, ale na základe modelky, ktorá mala záujem tak sme to nejako museli vyfintiť. A všetko je len hra s látkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné fotky :)
    Pozývam ťa na moju giveaway, kde môžeš vyhrať 10 skvelých produktov :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky