Fotenie Strážky I. (backstage)

Ahojte,
v októbri sme ako foto klub I love photography zorganizovali fotenie, kde sme si spolu zafotili. Fotenie sa malo niesť v duchu dlhých šiat a čeleniek,proste fotenie na môj aktuálny štýl. Zohnala som dve krásne modelky, ktoré som si nalíčila, obliekla a pripravila na fotenie. Ostatní členovia netrpezlivo čakali kedy budú môcť začať fotiť. Hneď ako som povedala, že je modelka pripravená všetci sa na ňu vrhli ako supy s objektívmi :D A tak som si jednu modelku ukradla a fotila sama na inom mieste a potom som ich vystriedala aby mi nebehali všetci pred objektívom.


Som veľmi rada, že Julka a Naty súhlasili s fotením a vydržali nie len tú zimu ale aj nároky od ostatných fotografov. Dnes vám ukážem backstage fotky, že ako to tam vyzeralo a aby ste vedeli načo sa máte tešiť, keď bude post o výsledných fotografiach na ktorých pracujem celú nedeľu :D

Za backstage fotky ďakujem Jakubovi Miščikovi :)























Komentáre

Obľúbené príspevky