Mikuláš Mikuláš, čo mi dáš ? :D

Ahojte ,
blíži sa 6.december a tým aj sviatok Mikuláša a menšie darčeky. Ide hlavne o darčeky vo forme sladkostí.


A ja som rozhodla vám dať, taký menší pred vianočný darček tým, že vám pripravím Mikulášsky balíček. Na svojej stránke na FB, som pre vás pripravila súťaž. Tentokrát, nemusíte posielať fotky ani žiadne kreatívne nápady vašich vysnívaných fotiek. Stačia tri kliknutia. Dať like na moju funpage, pokiaľ ešte nie ste fanúšikom. Potom dať like na Mikulášsky obrázok a nakoniec tento obrázok zdieľať, aby ste sa podelili s priateľmi :) Vyhodnotenie bude 6.12., zachytené na videu aby bolo vidno losovanie :) Nepoviem vám, čo všetko bude v balíčku ale určite tam bude poukážka na fotenie podľa vlastného výberu (či v exterieri alebo pripravovanom interieri :) )

Podotýkam, že je nutné splniť všetky tri podmienky, inač nie ste zapojení do tejto súťaže :)

Čoskoro tú máme prvú advetnú nedeľu, tak menšia koleda na záver. Pekný deň <3

Komentáre

Obľúbené príspevky