Viktória Irsak , dievča mnohých podôb

zdravím,
je opäť nedeľa a ja sa snažím napísať niečo k týmto fotkám. No už dlhšie vnímam, že moje fotky strácajú to pravé čaro, ktoré im dávalo výpovednú hodnotu. Stávajú sa takými všednými, ktoré nájdete na každej druhej fb stránke s názvom "fotografy". Chcela by som sa vrátiť opäť k tomu, že pri výslednej fotke sa mi zastaví srdce a neverím, že som niečo také odfotila ja a neomrzí ma na ňu pozerať a kochať sa.
Blížia sa prázdniny, konečne voľno pre všetkých, no pre mňa začne nový začiatok alebo vrátenie sa k starému ? Ale jedno viem ! Chcem priniesť do svojej tvorby späť toho ducha, ktorého mali na začiatku. Ten správny nápad !




No dosť o mojej rozpadnutej mysli bez nápadu. Predstavujem vám fotky z 15 minútoveho fotenia s Viki. Všetci veľmi dobre Viktóriu poznáte z mojej tvorby, no na tomto fotení sme to poňali trošku inak, neurobila som z nej žiadnu vílu na hojdačke ani nebol západ slnka. Fotili sme úplne jednoduché fotky, aby vynikli črty tváre a jej perfektné vlasy ! :)
Dúfam, že sa vám fotky páčia a tešíte sa na môj osobný rast, ktorý chcem vložiť do fotografií, sama sa teším ako to dopadne a čo sa bude diať, ale verím že to budú VE(L)ˇKÉ veci  ! :)











Komentáre

Obľúbené príspevky