TOP 10 #2017




V roku 2017 bolo v mojom živote celkom dosť zmien, veľa vecí skončilo a iných začalo. Tak ako sa mení postupne môj štýl vo fotení, tak sa mení aj v líčení, v hudbe či v obliekaní. Dnes som si pre vás pripravila TOP 10 môjho roku 2017  :) .



1. TOP FOTOGRAF
Čo môže patriť k prvému Topu ? No jednoznačne môj najobľúbenejší fotograf, pokiaľ to nie som ja musí to byť niekto lepší :D A je ňou Jessica Kobeissi, mladá 28-ročná fotografka z Ameriky, ktorá sa špecializuje hlavne na fashion ( viac sa o nej dozviete v pripravovanej novej sérií)

https://www.instagram.com/jessicakobeissi/

2. TOP INSTAGRAM
Na instagrame trávim väčšinou času a častokrát sa kochám rôznymi profilmi, ako je možné že majú tak krásne fotky a upravené to premyslené a jedným z týchto profilov je profil Heleny. Krásna ryšavka váš očarí nie len svojou krásou ale zmyslom pre detail a jednoduchosť.


https://www.instagram.com/helena.moore/

3. TOP ZÁŽITOK
Snažím sa čo najviac cestovať a zažiť zaujímavé skúsenosti, no lenže kým som študent nemám na to povedzme si pravdu dosť času a v lete mám vždy kopec práce so svadbami. No top zážitkom roka by som asi uviedla to, že som zoštátnicovala a odovzdala bakalársku prácu. Väčšina vysokých škôl na Slovensku má štátnice zrušené, no my musíme byť vždy iný a mať štúdium o niečo ťažšie. Som na seba tak trošku hrdá, že som to zvládla na prvýkrát ale ak sa mám priznať, veľmi veľa som tomu štúdiu času nevenovala, buď som stresovala že to nie je možné zvládnuť alebo so stresovala :D

4. TOP UMELEC
Študujem umenie a tak sa snažím stretávať s umením všade, ako TOP umelca roka pre mňa by sm uviedla kapelu Kaleo. Je to islandská kapela, ktorá ma 4 členov. Možno ich väčšina z vás pozná, nie tak po mene ale skôr z filmov či seriálov keďže ich skladby nájdete dokonca aj v novo pripravovanej hre pre Xbox one. Podľa wikipedie ich štýlové zaradenie je


  • Indie rock
  • blues rock
  • garage rock
  • alternative rock
  • indie folk
  • psychedelic rock
  • garage punk no podľa mňa je to skôr alternatívny rock a jemné indie. Občas to má črty rock-n-rollu :) 

  • Mala som možnosť tento rok ich vidieť naživo a zúčastniť sa ich koncertu v Prahe. A poviem vám, boli skvelí ! Žiadne hviezdne výstrelky ale čistá hrdosť ohľadom svojej krajiny a úživanie si s publikom. 
    A tie ich videoclip !! 


    5. TOP PESNIČKA
    Keďže top umelcom bola kapela je dosť očakávateľné, že top skladbou bude niečo od nich. Skoro by to bola pravda. Ale mojou celoročnou srdcovkou je pieseň od švédskej interprétky ( čo mám s tými severskými krajinami? :D ) Tove Styrke. Jedná sa o mladú umelkyňu, ktoré sa zúčastnil talentovej súťaže. Klip k mojej top skladbe Bordeline je dokonalý. Neviem ani opísať čo všetko sa mi na ňom páči, proste všetko, od výberu miesta a protagonistov od samotnej Tove. Pieseň je dokonalá, ten rytmus a melódia, text ani nehovorím. Je to niečo čo ma dokáže nabiť energiou a pustím si to vždy. Síce ostatné jej skladby mi tak neučarovali, darmo je to špecifický štýl. Konkrétne bordeline má trošku sklon k reggea čo ja moc nemusím a napriek tomu je moja top.
    Trošku menšia pikoška, ryšavá slečna s dredmi v klipe sa volá Joana, ktorá je priateľkou nórskeho autora, pre ktorého moja veľmi dobra kamarátka kreslí ilustrácie, určite si pozrite jej insta a práce ! :) ( Miriam: https://www.instagram.com/skogen.art/ ) Nájdete tam ako kopec grafických diel čo sa týka tohto klipu.



    6. TOP FILM - Arrival
    Keď ešte moja starká pracovala v kine chodievala som do kina omnoho častejšie. Teraz som viac seriálová, keďže si to môžem užívať dlhšie ako nejaké dve hodinky. Neznášam filmy, ktoré sa týkajú mimozemšťanov, ale nad týmto som rozmýšľala ešte ďalší týždeň a odporúčam vám ho pozrieť.

    7. TOP SERIÁL
    Všade same Game of thrones či Stranger things. Áno ! Milujem ich a halve John Snow či Dustin ale momentálne strain fičím na Super Natural. Dvaja bratia, ktorí to tiahnu spolu už 13 sériu a bojujú proti všetkému nadprirodzenému od anjelov až po démonov a rôznych meničov a netvorov. Dala som tomu šancu, keďže mi to bolo odporúčané a po pravde, začalo ma to baviť až na nejakej 7 sérií a neviem si predstaviť deň bez Deanovho humoru.


    8. TOP KÚSOK
    Milujem topánky a mám ich milión. No vždy som bola skeptická čo sa týka converse tenisiek, neviem ani prečo. Skôr tým, že za toľké peniaze môžem mať 5 párov tenisiek z deichmanu a zničím ich rovnako. A tak som si zhodou okolností na jedny čierne conversy natrafila v sekáči a vravím si toto je osud beriem ich. Nosila som ich vkuse, fakt. Lepšie topánky som nezažila ( ak nerátam moje limition edition fialové Vansy). Fakt tak pohodlný a univerzálny kúsok je nutné mať.


    9. TOP PRODUKT
    Na človeku si väčšinou ako prvú vec všimnem oči, taktiež aj na dievčatách ktoré chcem fotiť. A preto aby som docielila čo najlepší efekt výrazných očí zadovážila som si paletku the Balm nude tude z www.elnino.sk . Síce sa jedná o drahší produkt ale neoľutujete to, tá výdrž je neskutočná a niektoré produkty môžte využiť aj ako rozjasňovač :) !






    10. TOP TOPOV ROKU 2017
    Tento rok som si veľa vecí obľúbila, veľa vecí mi urobilo radosť, ale čo by som nazvala najväčším TOPOM tohto roku je komunita, ktorá sa vytvorila okolo mňa či už na instagrame, facebooku alebo aj v reálnom živote. Najväčším Topom ste VY ! Tí čo ma podporujete, tí čo sa vám páči moja tvorba, tí čo ste boli na mojom workshope. Len vďaka Vám tvorím a snažím sa ďalej zlepšovať a niekam to dotiahnuť, je jedná vec ak to človeka baví a robí mu to radosť, že to robí pre seba ale je tú aj druhá strana že vždy poteší niekto kto si tú prácu cení a vie ju správne pochopiť. A tak vám chcem z celého srdca poďakovať !!! <3 

    Komentáre

    Obľúbené príspevky