About ME !

Čauky mrauky,



dnešný príspevok sa bude niesť v znamení MŇA! :D Ale nie, chcem vám priblížiť seba a svoju tvorbu. Ako šiel čas, menila sa moja tvorba, jej kvalita a štýl :)



Moje meno je Klaudia, no "umelecký pseudonym" je Dia Kirschner. Mám 20 rokov a foteniu sa venujem približne od 15. Moje začiatky s fotením boli skôr také, že ja som pózovala, lebo foťák som nemala a nič iné mi neostávalo :) . Potom som začala fotiť s mobilom, konkrétnejšie so Samsungom Corby, bol to ten čo mal farebné kryty vzadu a na ňom rôzne krúžky :D, nebolo to najlepšie ale lepšie ako nič. 



Fotenie mi dáva veľa. Dáva mi to priestor, kde môžem ukázať ako vidím svet ja. Svoje kreatívne oko. Často sa mi stáva že idem po meste a viem si presne predstaviť nejakú modelku tam a tam, oblečenú v krásnych šatách. Ten pocit čo mi dá fotografia je na nezaplatenie a ešte krajšie je keď sa fotky pačia osobám ktoré fotím :) 


 Prvé fotografie z mobilnej tvorby :)





Potom som dostala foťák (mali sme už kopu foťákov aj predtým, ale tento bol v mojom zverení) , bol to obyčajný malý červený kompakt od Canonu. No bola som už o krok bližšie k tomu stať sa fotografkou :) Každým dňom sa približujem bližšie svojmu snu, zmeniť slovo amatér na profesionála.

Väčšinou som fotila prírodu a nejaké objekty, ľudí málokedy. Fotila som buď seba, sestru alebo kamáratov. 








Potom prišiel deň D. K 18.narodeninám som dostala svoju prvú zrkadlovku (ktorou fotím teraz), NIKON D90 :) Nebolo väčšej radosti ako v tento deň. 


1.fotografia odfotená "Nikim" :) rok 2011




Potom prišiel vývoj tvorbou. Fotky v priebehu rokov 2011-2012.











Rokom 2013, som sa začala viac realizovať a venovať foteniu. Chcela som urobiť ktok vpred a aby to bolo vidno aj na mojej tvorbe, nie len v mojej hlave :D a tak som sa snažila vymýšľať čo najkreatívnejšie nápady.


Tvorba roku 2013













Od februára 2014, keď som mala po skúškovom v škole, ma môj milovaný priateľ a verný asistent dokopal k foteniu. Aby to nebolo len také že mám chuť ísť fotiť, ale aby som to robila pre všetkých. A tak som začala príjimať objednávky na fotenie dievčat. Vek u mňa nehrá rolu, fotím modelky s rôznym vekom. Dôvod ? Či mám 10, 15 alebo 20, chcem mať pamiatku na to obdobie života :) 
















Dúfam, že vám páčil takýto rez históriou mojej tvorby, ak by ste chceli vidieť viac starších fotiek stači si ich pozrieť na mojej stránke Dia Kirschner Photography :)









Komentáre

Obľúbené príspevky