Kúzlo Photoshopu

Dnes vám ukážem ako vznikla jedna z mojich TOP fotiek. Pozrieť si ju môžte TU. Tí, ktorí sledujete moju stránku pravidelne viete, že sa jedná o fotku Soni, v repke olejnej. Priblížim vám trošku vznik tejto fotografie, no neprezradím všetko, keďže je to tak trošku výrobné tajomstvo :)

Pri tvorbe takto zložitej fotografie je hlavným bodom zvoliť si veľmi dobrú základnú fotografiu od ktorej sa bude celý priebeh odvíjať. Mne osobne tvorba tejto fotografie trvala tri hodiny aj s nejakými prestávkami :)


Prvá fotografia, tá najväčšia bol môj základ. Menšie fotografie, som použila na efekt šiat. Každú fotku pridávam osobne, vrstvím to. Keď robím tieto fotky s rozviatmi šatami, nemám vždy jasnú predstavu ako má vyzerať výsledná fotografia. Viem len, že to chcem mať iné ako ostatní fotografi a chcem aby to vyžarovalo to, čo vyžarovať fotka má. A to dušu a srdce fotografa.

Takto vyzerala výsledná fotografia, ale bez farebných úprav. Potom som už použila rôzne filtre, farby nanášané štetcom.


A nakoniec farebná verzia. Pridaný efekt slnka.

Pre porovnanie.

Before/After. Trošku je zmenený formát fotky, ospravedlňujem sa.

Táto fotografia sa stala fotkou dňa na slovensko-českom fotoportáli e-photo a potom na portáli worbz , z čoho som mala veľmi veľkú radosť a touto fotkou som akoby vyliezla z kukly a trošku sa ukázala vo svete slovenskej a európskej fotografie :) .


Komentáre

Obľúbené príspevky