Na čo nezabudnúť pred fotením zo strany modelky

Pred fotením, si často krát aj pár dni do predu spíšem čo všetko by som si mala zobrať. Od kozmetiky až po konkrétne veci ako oblečenie a doplnky k foteniu. Dnešný článok sa bude niesť v duchu osôb, ktoré sa zúčastnia fotenia, na čo by nemali zabudnúť a možno aj ako uľahčiť prácu fotografovi :)



Pred fotením :)

  • Dohodnúť sa na téme, v ktorej sa bude niesť fotenie, či to bude tematické fotenie alebo len nejaké obyčajné portréty.
  • Vymeniť si telefonné číslo. Dôvod ? Aby som neprišla na dohodnuté miesto a čakala tam dve hodiny :) aby sme si včas dali vedieť že fotenie sa ruší alebo že jeden z nás bude meškať.
  • Výber oblečenia je jeden z dvoch najdôležitejších bodov. Keď sa ide fotiť niečo dark, nevezme si predsa ružové šatôčky a mašľu do vlasov. Taktiež na fotenie nosím milión vecí, nie je fotografovov starosťou zaobstarať všetko pre modelku a ešte keď sa jedná o TFP fotenie. Modelka, ktorá chce fotky na danú tému by mala vedieť zaobstarať konkrétne oblečenie alebo doplnky. 
  • Líčenie. Ak mám konkrétnu predstavu o fotení a taktiež je aj dobré počasie vonku (keďže nemám ateliér) nalíčim modelku ja, ale slečny ktoré na fotenie prídu by mali mať aj vhodný makeup :) keď sa bude fotiť niečo nude, naturálne nemôžeš prísť ako Marfuška :) preto si radšej makeup vyskúšaj urobiť deň,dva pred fotením aby si vedela čo áno a čo nie
  • Vlasy - jednoznačne umyť deň pred fotením.

  • Oholiť si nohy a podobne :)
  • Nechty. Často krát sa mi stane že slečna príde s neónovým lakom na nechtoch. Radšej niečo jemné a nevýrazné alebo radšej ne nalakované nechtíky :)
  • Pred fotením si skúsiť nejaké pózy, ktoré vieš že ti sedia aby to nebolo len na pokynoch fotografa. 
  • Pred fotením žiadna párty :D aby si neprišla unavená

Počas fotenia: 
  • Najväčší problém, ktorý aj ja často prehliadnem, sú šperky. ja sama na fotkách mám často krát na ruke náramok, gumičku a podobne. Na toto pozor !
  • Pozor na trčiace ramienka a podobne
  • Použiť vo výraze správnu emóciu, aby zmysel fotky bolo cítiť z modelky.
  • nehanbiť sa :)


Komentáre

Obľúbené príspevky