Bútľavé reči #5 - je nutná podpora ?

Ahojte,
dnes si dáme opäť zopár slov, ktoré možno nikoho ani zaujímať nebudú, ale som človek, ktorý máva potrebu sa vyrozprávať keď ho niečo trápi. Občas mávam také dark dni, kedy lamentujem nad tým či sú moje fotky dobré alebo nie. Nie je to tým, žeby som si chcela pohľadkať ego alebo niečo, len skôr poznať spätnú väzbu publika, či to má zmysel a či sa uberám správnym smerom lebo ako fotenia ma napĺňa ale kebyže pridávam fotky mŕtvych žiab to by asi veľmi neulahodilo oku. A preto aj ja potrebujem vo svojom okolí ľudí, ktorí mi povedia svoj názor na moje fotky a viac ma samozrejme poteší ten pozitívny typu, že som najlepšia fotografka na svete ( :D ) .

Veľakrát sa stáva, že tí čo sú nám najbližší nechápu čo pre nás znamenajú dôležité veci pre nás život ( nemyslím teraz drogy, tie sú samozrejme zlé). Raz ak nechápu fotografií a nevidia v nej kúsok umenia nevedia vám podať správnu motiváciu a udať smer v tom čo chcete robiť a v čom sa posúvať, nedajú vám nádej, že cvikom a časom príde všetko. Preto by ste sa mali snažiť obklopiť ľuďmi, ktorí majú podobné ciele a vzájomné si dodávať podporu. Takto vznikol aj projekt #diariss, nie je to len o to, že dve fotografky si fotia pekné dievčatá ale aj o komunikácií a priateľstve kde nájdete potrebné útočisko počas vašich dark days, kedy by ste najradšej predali foťák, štetce alebo ihlice na štrikovanie. Lebo ak sa vám nepodarí jedna vec, tretia, ôsma. Netreba sa vzdávať, vždy sa nájde človek, ktorý tu ostane a práve ten jeden bol pri vás celý čas len ste si to neuvedomili, lebo ste túžili po podpore od iných, ktorí na vás zvysoka kašľali a chceli vás využiť pre svoje dobre.

Takže ak raz chceš byť kozmonaut, choď si za tým ! :)

Kriss Torjai Photography
#diariss


Komentáre

Obľúbené príspevky