Foto výbava alebo čím a ako fotím II. KOZMETIKA 1.časť

Dnes sa moja "foto výbava" ukáže trošku v inom slova zmysle :) Nebude sa jednať o žiadne technické vymoženosti na fotenie. Priblížim vám svoju kozmetiku, ktorú používam na fotenie. Začnem postupne, posnažím sa ku každému výrobku napísať nejaký ten svoj názor, načo ho ja používam a na čo je určený. Fotografie výrobkov nie sú upravované, aby ste videli ako naozaj tieto výrobky vyzerajú. Všetky výrobky, ktoré kupujem na fotenie najprv vyskúšam na sebe, aby som ich vedela správne použiť a podobne. Nebojte sa aj rúž nanášam štetcom a tie pravidelne po každom fotení umyjem ;)


1) Neodmysliteľnou súčasťou pre mňa sú štetce. Nie sú to žiadne perfektné štetce za mnoho peňazí, ale aj tak mi stačia. Zoženiete ich v každej drogerke, no nie s každým sa vám môže dobre pracovať. Niektoré môžu byť pre vašu pleť drsné alebo neurobia to na čo sú určené. Mojim snom je mať vo vlastníctve tieto krasotinky -> TU.
1) Essence, tento orandžový štetec používam na maľovanie obočia
2) Essence, tento ružový používam na nanášanie korektoru, na konturovanie tváre
3)Essence, štetec na nanášanie očných tieňov
4)Essence, štetec na rozmázavanie očných tieňov, ceruzky, linky. Slúži na tieňovanie
5) Essence, na puder
6)Catrice, na puder
7)Oriflame, na nanášanie make-up
7)Oriflame, na nanášanie lesku/rúžu na pery
8)Oriflame, na maľovanie obočia
9)Ebelin (DM), tento štetec používam na nanášanie očných tieňov ale je vhodný aj na korektor. Mne sa s ním veľmi dobre korektor nenanáša lebo sa nedá veľmi dobre zapracovať do pleti.



O štetce sa treba samozrejme aj starať. Na fotke uvidíte aj malé hubky, tie používam na nášanie make-upu alebo skôr už také dotieňovanie aby na krku nebol viditeľný sek a podobne.



2) Dôležitou výbavou je krém na tvár. Ja mám vo svojej kozmetickej taštičke klasiku. Používam ho hlavne keď má modelka suchšiu pleť aby sa po nanesení make-upu nerobili také malé "šuľky". Alebo ak treba niečo odlíčiť.

3). Make-up. Aby bola pleť zjednotená a hlavne aby sa zakryli nedokonalosti, je to jedna z najlepších vecičiek na svete. Pod make-up nanášam bázu od Catrice. Tá by mala dlhšie a lepšie udržať make-up na tvári. No podľa mňa je to ako keby som použila obyčajný  krém.

1) Catrice, báza pod make-up
2)Maybelline, podĺa mňa slabá krycia schopnosť a veľmi vysušuje. Odtiene ma skôr do orandžova.
3)Essence, veľmi dobrý make-up ale skôr na leto.
3) Rimmel, jeden z najlepších make-up aké som mala. Ja osobne mám mastnejšiu pleť ale v lete sa mi strašne zase vysušuje, plus nedokonalosti pleti dokonale zakryje. Zmatní, pekne sa nanáša a dlho drží. Môžem len odporúčať.
4)Catrice, penový make-up, ľahké zloženie. Skôr na pleť, ktorá nemám problém s vyrážkami. Nevydrží veľmi dlho.
4) Aby sa nám pleť na fotkách neleskla, ale bola matná, použijeme puder. Jeden z najlepších pudrov aké som kedy yvskúšala bol od NYC, bohužial ho doma nemám takže nemám fotku. Ale skladal sa asi z troch farieb(biela, svetlo hnedá a hnedá) a tieto farby boli uložené akoby do šesťuholníkov.
Taktiež potom používam bronzér, s ktorým kontúrujem tvár. Lícenky veľmi nemusím, príde mi to ako z Mrázika Marfa, ktorá mala tie líciska červené :D



1) Oriflame guličky
2) Puder Stay Matte od Rimmelu
3) Bronzér NYC
4) All MATT PLUS od Catrice (tento používam práve ja  a je celkom fajn, ale nevydrží dlho, často sa treba prepudrovať) 


Pokračovanie čoskoro :) 
Pokojne mi do komentárov alebo na moju FB stránku napíšte o aké články máte záujem.

Komentáre

Obľúbené príspevky