Foto výbava alebo čím a ako fotím II. KOZMETIKA 2.časť

5) Na prekrytie nedokonalostí, používam tri najlepšie korektory na svete. Paletku korektorov používam skôr na kontúrovanie, keďže sú tam tri odtiene. Ten malinký korektor oc Catrice, používam na klasické prekrývanie nedokonalostí ale aj na kruhy pod očami. Dermacol vecička je make-up, ale je tak hustý, že ja ho používam ako korektor, lebo veľmi dobre kryje a keď sa zapudruje vydrží celý deň.
1) Paleta od Catrice
2)Dermacol make-up
3)Korektor od Catrice
6) Oči. Často pozerám nejaké tutoriály alebo recenziu na kozmetiku. Ja to vnímam tak, sú dva druhy dievčat, jedné sa líčia sa tak, že najprv si perfektne nalíčia a oči a až tak si dajú make-up, puder a kontúrujú. Dôvodom sú čiastočky z tieňov ktoré opadajú a podobne. Druhá skupina sú dievčatá, ktoré idú postupne, krém, make-up, puder a tak líčenie očí a tak ďalej.  

Keď začínam líčiť oči, väčšinou použijem bázu pod očné tiene (pokiaľ nezabudnem :D )A potom pokračujem nanášaním očných tieňov alebo priamo linky na oči. Mám gélovú aj tekutú očnú linku. Ale s tekutou od Essence som maximálne spokojná a používam ju nejaký ten rok.
Báza pod očné tiene - Ja ju používam aj na obočie, lepšie sa potom tvaruje.

Paleta od Zoevy.



Tu si môžte pozrieť veci od Zoevy, no tieto palety už tam nenájdete. Veľmi ich ani neodporúčam. Nemajú dobrú pigmentáciu a strašne krátko držia na viečku.

Všetko od Essence


Quatro palleta od Avonu, tamalinká je Oriflame a nakoniec aj s gélovou očnou linkou je od Catrice

Gélová linka HM a tekutá od Essence


7) Obočko. Ja na fotení väčšinou obočie len zvýrazním, nedokresľujem ho. Tenkým štencom nanášam farbu a potom to už dokončím s ceruzkou. Najlepšia ceruzka podľa mňa je od Catrice s kefkou :)



8) Špirály sú podľa mňa základ, keďže nepoužívam umelé mihalnice. Výnimkou jedného fotenia. Najlepšia špirála ever je podľa mňa Rocket Volume od Maybelline.
1,2)Maybelline
3) Loreal (Manga)
4,5)Avon
9) Rúže, lesky a balzamy nie sú veľmi moje. Ja osobne to nepoužívam, nevyznám sa v tom. Ale je jasné, že musí vlastniť nejaký ten perfektný červený rúž, ktorý používam na fotenie. Mojím najobľúbenejším balzamom je Coca-Cola :)
Všetko od Oriflame

1) Catrice
2)Maybelline (ten ružový)
3) Korálový od Avonu
4) Labello
5)Coca-Cola
6)Červený rúž od Essence



10) A nakoniec nosím so sebou, pokiaľ nezabudnem. Suchý šampón na vlasy, vlhčené obrúsky na odličovanie a nakoniec tampóny na nanášanie make-upu :)





Dúfam, že sa vám tento post o kozmetike páčil a pomôže vám pri výbere. Či už na súkromnú potrebu alebo pri fotení :)

Komentáre

Obľúbené príspevky