Splnený sen pre Niku :) !

Čauky :) 

V dnešnú slnečnú nedeľu, vám napíšem čo to o splnenom sne pre Veroniku :)


Napísala mi slečna, že či môže byť moja tvorba darček pre ich kamarátku. Že bude mať narodky a ako darček jej chcú dať fotenie so mnou. Bola som celá nadšená, že super , opäť niekomu urobím radosť svojou prácou. Nika vôbec o ničom nevedela, vôbec netušila kde ide.
Po príchode do štúdia, keď Nika otvorila oči a uvidela ma, vôbec som nečakala takúto reakciu. To šťastie v jej očiach a radosť. Hneď sme sa pustili  do líčenia a česania. Fotili sme pár záberov v štúdiu a tak sme šli fotiť na Vabec (okolie Starej Ľubovni ).














Dúfam, že sa vám fotky páčili a taktiež ak neviete aký darček dať svojim blízkym, napíšte mi a môžme vymyslieť nejaké to fotenie presne podľa ich gusta :)

Peknú nedeľu a MDŽ :)
DIA

Komentáre

Obľúbené príspevky