Projekty a kedy ich dokončím ?

Začiatkom roka 2015, som začala rozbiehať veľa projektov. No kvôli vysokej škole, nemám veľa času ich dotiahnuť do konca. Aj keď čas bol, nevyšlo počasie a tak je všetko ešte zdlhavejšie. Čakám kedy mi skončí semester a hlavne skúškové obdobie, ktoré bude strašne ale strašne zlé :D



1) Keď mi konečne začnú prázdniny a počasie sa taktiež umúdri, chcem pokračovať v týchto projektoch:
- project WOMAN : zachytiť to čo sa v nás ženách skrýva a ukázať naše dobré či zle stránky, no hlavne poukázať na krásu každej z nás, preto aj výber modeliek je od rôznych vekových kategórii

- projekt ABC : ako ste asi postrehli, v marci začal bežať nový projekt s názvom ABC projekt, ktorého zmyslom je poukázať na rozdielne vnímanie fotografov. Keďže každý mesiac uverejníme jednu fotku, tento beží od marca až do odvolania, práve ideme na písmeno B.

- projekt OBETE BATORYČKY : opäť kvôli počasiu som stihla nafotiť len jednu sériu, ale hneď ako sa trošku oteplí, púšťam sa na ďalšiu obeť a taktiež sú prípravy almanachu v plnom prúde, viac na www.nahrade.sk

- výherci súťaží : nazbierali sa mi aj ľudkovia, ktorí vyhrali u mňa súťaž o fotenie zadarmo, či už mikulášsku alebo valentínsku. K tomu sa najskôr dostanem asi až v lete, keďže sú taktiež študenti :)

- objednávky na fotenie sú predovšetkým na víkendy, ale najskôr až na máj !!! :) A od júna mi už začína svadobná sezóna, takže ak máte záujem nafotiť svoju svadbu napíšte mi na dia.kirschner@gmail.com ale uprednosňujem fotiť len svadobné portréty , nie celú svadbu :) !

2) Premýšľam nad tým, že trošku rozšírim záber na blogu, nebudem sem pridávať len články kde budú fotky z fotení a rôzne veci ohľadom fotení ale chcela by som sa zamerať na kozmetiku a rôzne produkty. Je to dosť veľký problém v dnešnej dobe nájsť šampón, ktorý by vyhovoval vašim vlasom alebo správny make-up, ktorý nestojí 40euro. A preto som sa rozhodla, že sa s vami trošku podelím o svoje skúseností a objavy na internete a možno vám to pomôže nájsť tie the best of produkty :) Plus nejaké tie videa o líčení alebo recenzie ? Ako správne nalíčiť či už modelku alebo seba na danú udalosť ? Čo vy na to ? :)
Možno tejto beauty rubrike dám nejaký špeciálny názov, aby ste hneď vedeli o čo sa jedná a podobne :) napr. siesta s Diou ? :D ak vás niečo napadne pokojne napíšte do komentov :D

Nakoniec, moju srdocovku <3

Komentáre

Obľúbené príspevky