Ako vlasne prebieha fotenie ? Od začiatku až po koniec.

Ako to vlastne prebieha ? To sa ma často, všetci pýtate :) A tak sa trošku posnažím vám to priblížiť aby ste vedeli, že mňa sa netreba báť.




Tou najzákladnejšiou vecou, ktorú musíte urobiť je mi napísať. Je jedno či mi napíšete na moju stránku na facebooku, či do súkromnej správy na mojom profile. Taktiež odpovedám na e-maily a telefón mám tiež vždy pri sebe :) Ak chcete aby som vám urobila čarovné fotografie, najprv mi napíšte a potom sa začnú diať veci ! :) To je ten najzákladnejší krok.

Nebojte sa pokiaľ nemáte konkrétnu predstavu aké fotky by ste chceli. Stačí mi napísať čo máte radi. Páčia sa vám kvetiny ? Donesiem vlastnoručne vyrobené kvetinové čelenky. Čítate radi knihy ? Vykradnem pre vás knižnicu ! :) Ide len o vzájomnú spoluprácu, kde vy mi poviete čo vás vystihuje a ja vám napíšem nápady, z ktorých si vy vyberiete ten ktorý vám vyhovuje najviac a keď tak ho upravíme aby bol presne podľa vašich predstáv :)

Keď už máme tému fotenia, ide sa na tú asi najťažšiu vec. Zohnať materiál. Na fotenie nosím všetko, kozmetiku, oblečenie, doplnky a vyrobím pre vás aj veľké krídla či oblak ak si to prajete mať na fotke. No nie všetko je na fotografovi. Je aj na vás ako spolupracujete. Na fotenie nosím svoje vlastné veci, môj šatník neobsahuje všetky konvenčné veľkosti alebo každú farbu dúhy. Mám ho pestrý, rôzne štýly oblečenia ale nie všetko. Preto na fotenie musíte doniesť niečo aj vy :) ! Aby sme z toho vybrali to najlepšie a vznikli pre vás tie najkrajšie fotografie na svete.

Pokiaľ zoženieme všetko čo potrebujeme, je na čase dohodnúť miesto fotenia a čas. Každému vyhovuje niečo iné, no teraz v teplejších dňoch a letných hodinách sa najlepšie fotí od piatej podvečer. Slnko je už dostatočne nízko a taktiež už nie je tak silné. Miesto sa vždy snažím vybrať také kde sa dá na fotiť čo najviac, rôznych fotografií :) napr. lúka pri lese alebo nejaká rieka s vŕbami a podobne.

Hovorí sa že na fotenie modelky máte tak približne 15 minút aj keď fotenie trvá hodinu. Niečo na tom pravdy je. Prvú polhodinku kým sa dievčatá/slečny/žienky trošku osmelia. Potom 15 minút, je na tie najlepšie zábery, keď sa do toho dievčatá vžijú a potom sú už unavené.
U mňa fotenie trvá aj 15 minút. Mám konkrétny nápad, modelka ž príde nalíčená a oblečená. Stretneme sa na konkrétnom mieste a už sa len na fotí a hotovo.Nebojte sa , ja vám vždy poviem ako sa postaviť tváriť a podobne. No väčšine slečien to ani vravieť nemusím lebo to vedia aj samé :)
Niekedy mi fotenie trvá aj tri hodiny, pokiaľ chcem aby zo všetkých 500 odfotených záberov vyšiel práve ten jeden, ktorý bude TOP fotografiou. Ale základny čas fotenia je 1 hodina a maximálne 2 - pokiaľ modelku líčim aj češem :)

Fotenie končí tým, že vám oznámim že fotky budú tak najskôr o dva týždne, keďže popri škole a práci asistentky v tetovacom štúdiu môjho priateľa ( Klikni TU! ) sa snažím čo najrýchlejšie tie fotky upraviť, ale snažím sa každému zákazníkovi alebo modelke, s ktorou som bola fotiť formou TFP venovať čo najviac času aby fotografie boli také ako sme plánovali :)

Pokiaľ sa jedná o fotografie na objednávku, tak buď si ich prevezmete osobne alebo vám ich pošlem poštou :) Balíček obsahuje pár vytlačených fotografii, vizitku, DVD, ručne robený obal :)





Pre modelov vrámci spolupráce TFP zasielam len upravené fotografie na email :) Aby ste ich mali v čo najlepšej kvalite.

A tak nejako prebieha fotenie, pokiaľ ste to zvládli až sem, ďakujem za vašu trpezlivosť. A pokiaľ vás zaujíma viac, napíšte mi a zistite sami na fotení  :)




Komentáre

Obľúbené príspevky