Čo chystám na rok 2016 ?

Ahojte :)

Rok 2015 bol celkom zuajímavý, uskutočnila som dosť veľa fotení v porovnaní s voľným časom, ktorý počas semestra mám, čo ste si možno všimli aj pravidelnosťou pridávania príspevkov a aktivitou. Nielen, že som prešla na FF ale taktiež je viditeľný rast v postprocese. Stále to nie je to, ako si to predstavujem ja, ale hneď ako budem mať voľno v škole prečítam všetku literatúru, ktorú som dostala na vianoce a sľubujem že uvidíte výsledok aj VY !

Presuňme sa k plánom na rok 2016. Jednoznačne by som chcela zahrnúť do svojho portfólia nové tváre, zorganizovať viac nových fotení formou TFP . Vyskúšať si nejaké nové techniky a štýly, aby to nebolo stále len o tématické fotenie ( snové, fantazijné a pod. ) ale chcela by som vyskúšať a priučiť sa čaru čiernobielej fotografie, taktiež správnu kompozíciu a prácu so ženským telo. Nafotiť nejaké nude-fotorgafie, len potrebujem nájsť na to vhodné modelky.

Minulý rok mi tak viac-menej nevyšlo páč projektov lebo nebol naň čas a možno by som sa k ním aj rada vrátila ale neskôr. Momentálne sa na ne necítim a nemám nejakú tú chuť púšťať sa do toho :D ak ma rozumiete. Uvažujem nad tým spustiť svoj youtube kánal nie len na backstage videá z fotení ale aj také kde budem k vám prehovárať, čo to ohľadom mojej techniky aj keď nie som nejako technicky zdatná a zo všeobecných znalostí ohľadom fotenia ovládam asi 20% a odborné názvy z fotografickej terminológie sú mi takmer neznáme tak sa vám pokúsim vysvetliť ako to chápem ja a čo a ako pri fotení používam :) !
Ďalšim typom videí by malo byť rôzny DIY - ako si vyrobiť nie len vychytávky na fotenie ale aj rôzne doplnky ako sú oblečenie, čelenky a podobne :) Ako si vyrobiť mini-ateliér a viac prezrádzať nebudem.

Ďalšim typom videí by boli kozmetické. Chcela som rozbehnúť blog kde by som sa venovala len kozmetike, keďže to patrí k ďalším mojím koníčkom ale nemala som čas recenzovať všetky produkty a podobne a formou videá je to jednoduchšie a taktiež si radšej pozriem video ako čítať dlhý článok na blogu. Ako si správne nalíčiť modelku alebo ako to vlastne robím ja :)

Mám kopu nápadov na TFP fotenie, to sú fotenia zadarmo alebo sa hradí len cesta alebo konkrétny materiál a to je na dohode :) Len hľadám nové tváre a nie len zo Starej Ľubovne, pokiaľ máte možnosť docestovať a máte čo ponuknúť určite ma kontaktujte.

Cez letné prázdniny chcem zorganizovať spoločný foto-deň. Zoženiem modelku a ukážem vám naživo ako to na takom fotení prebieha a čo všetko treba zariadiť a pripraviť aby vôbec vznikla jedna fotka- bližšie info už čoskoro.

Od leta sa zmení cenník keďže potrebujem si zakúpiť novú techniku a poskytnúť aj vám lepšie služby, čiže pokiaľ máte záujem o fotenie ešte v pôvodnej cene tak to využite :)

Mám rada tématické oblečenie a veľmi rada nosím tričká kde sú autá, mačky a nakoniec niečo s fotkou. No nájsť tričko kde je aj pekná potlač je v dnešnej dobe veľmi ťažkééé a preto ma napadlo urobiť menšiu kolekciu tričiek, či už pre fotografov alebo len milovníkov dobre grafiky kde by boli zobrazené buď zaujímavé citáty ohľadom fotky alebo konkrétne atribúty sveta fotografie, čo vy na to ?

To by bolo asi všetko, v prípade nejakých otázok ma kontaktujte na stránke, na e-maily alebo na asku ! :)

Ďakujem vám že ma podporujete a že prežijeme ďalší úspešný rok spolu.

Fotografia od Slavomír Jančišin

Komentáre

Obľúbené príspevky