Aj ja fotím ! #2 - DianaS Photography


Ahojte !
Teším sa veľkému záujmu novému formátu článkov a to prezentovať aj iných fotografov, či už amatérskych alebo tých čo majú už čo to za sebou. Na dnešný článok som si vybrala Dianu :) Nemyslite si teraz, že každého kto mi pošle správu, email a podobne budem zdieľať pričom jeho fotky nebudú mať nejaký ten šmrnc a hodnotu prezentovania. Keďže zmyslom tohto je poukázať na šikovných a neznámych ľudí preto zdieľam aj slečnu z Dúbravky.


Diana Ščerbáková


1) Ako sa voláš? Koľko máš rokov a odkiaľ pochádzaš?
Volám sa Diana Ščerbáková, mám 21 rokov a pochádzam z východného Slovenska z malej dedinky Dúbravka neďaleko Michaloviec.


2) Ako si sa dostala k foteniu ?
Fotiť som začala pred pár rokmi už na mobil, neskôr som si kúpila obyčajný foťák a teraz vlastním zrkadlovku, s ktorou sa musím ešte viac skamarátiť, aby fotky, ktoré fotím mala aj svoj príbeh a iskru.

3) Čo pre teba fotenie znamená ?
Fotenie pre mňa znamená oddych, relax, odreagovanie sa od všetkého, záľubu...

4) Čo najradšej fotíš/ ktorý štýl uprednostňuješ ?
Najradšej fotím detaily ale aj portréty, no s ľudmi je to niekedy ťažké ale na druhej strane aj zaujímavé, kedže sa lepšie spoznám s osobou, ktorú fotím a je to skúsenosť pre obe strany. lepšie sa spoznať s modelom je dôležité, aby na fotkách bolo vidno spokojnosť oboch strán. Rada fotím aj čiernobiele fotky, ktoré majú pre mňa čaro v tom že vyjadria svoj príbeh aj bez farieb a nejakých extra úprav.

5) Čo by si odkázala ľuďom, ktorí by sa chceli začať venovať foteniu ?
Ľuďom, ktorí by sa chceli venovať foteniu by som odkázala asi len to, ak niečo človek veľmi chce, treba to skúsiť a dokázať si , že nič nie je nemožné. Treba len fotiť a fotiť a zistiť čo je inšpirujúce. 

6) Čo je tvoj najväčší úspech vo fotení ? :)
Na najväčší úspech v fotení si ešte počkám, kedže som amatérsky fotograf :), ale za super skúsenosť považujem vlastnú fotku žltých taxíkov v New Yorku. Uvidíme, čo prinesie budúcnosť. 

Odkaz na tvurbu: TU

Tvorba:













Môj názor na tvorbu: Najviac ma z tvorby zaujali fotky zamerané na detail. Tie maj svoje tajomno a čaro. Pokiaľ sa chceš venovať portrétnej fotografii, treba trošku ubrať z toho sépiového efektu a kontrastu, fotky tam vyzerajú neprofesionálne a umelo. Skús si stiahnuť programy na úpravu fotografií buď Picasa alebo Photoscape a tam sa dá s fotkami pekne pohrať. Určite by si si mala naštudovať niečo o tom ako fotiť macro a detaily lebo podľa mňa máš na to oko ! :)

Moja obľúbená fotografia:
Vybrala som si tri fotky, ktoré ma z tvorby najviac zaujali. Jeden portrétik a dve krásne macro fotky kvetiny. Kvetiny majú krásne farby, aj keď je tam pri tej prvej v sterde trošku prepal ale mne sa to práve takto páči a vôbec mi tam neprekáža. Tieto fotky kvetín by som si vedela predstaviť mať vytlačené na plátne a povesené niekde v atelieri alebo aj v obývačke.

Jednoduchý a pekný portrétik, ktorý je bez zbytočných orandžových odtieňov :)


Ďakujem za spoluprácu a prajem veľa šťastia :) !

Komentáre

Obľúbené príspevky