#Diariss

Keď ste trošku viac všímavý, tak určite vám neuniklo, že už dlhšie sa na mojom instagrame alebo facebooku stretávate s hashtagom DIARISS. Čo to vlastne znamená a ako to vzniklo ? Ako správny fotograf, sledujem trendy či už vo svojom okolí alebo vo svete. Asi pred rokom sa mi podarilo natrafiť na prešovskú fotografku, ktorá ma zaujala svojím pohľadom na fotku a vnímaním modeliek. Zorganizovali sme spoločne jedno fotenie na jar a človek by ani nečakal, začali sme úpenlivejšie spolupracovať a tým vzniklo Diariss. Pre niekoho prvoplánové no podľa mňa úplne vystihujúce, je to spojenie našich prezývok - Dia + Kriss.
Celé leto sme nadväzovali spoločné spolupráce s dievčatami, aby sme si rozbehli okruh modeliek a poukázali, že fotografky z rozdielnym štýlom môžu spolu tvoriť úžasné veci a vzájomne sa dopĺňať a učiť jedna druhú. Kriss je ten viac odviazaný typ, ktorý skúsi aj tú najväčšiu šialenosť a ja už pomaly pod jej vplyvom dobieham :D

Môžte sa tešiť na veľmi zaujímavé veci, ktoré chystáme a určite podporte aj Kriss ! (TU)

A teraz menší prierez fotografií. Ako prvú vám predstavím Kriss a následne v rovnakom poradí pôjdu moje fotografie s presny tými istými modelkami. :)

Kriss Torjai Photography 









Klaudia Kirschner Photography









#diariss !


Komentáre

Obľúbené príspevky