Kde nájsť inšpiráciu ná pózy ?

Občas sa mi na fotení stáva, že fotím s úžasnou modelkou, v perfektnom priestore, ale mám pocit že sme už vyskúšali všetky možné pózy, ktoré som vylovila v pamäti a taktiež ani modelku nič nenapadá. Vtedy prichádza ten moment, preboha akú pózu dať a čo odfotiť ? 
Vybrala som pre vás tipov, kde jednoducho nájsť inšpiráciu. Či už niekde konkrétne na webe alebo instagramové profily :) 

1) Pinterest
Ten určite väčšina z vás pozná, nájdete tam kopec tipov od svadieb až po to ako si zariadiť izbu či niečo uvariť. Stačí ak si z vyhľadávania vyberiete napríklad fashion a už máte spojenie oblečenia, makeup a hairstylingu a ako bonus pózy. Môžte to používať nie len ako inšpiráciu na fotení ale konkrétne pred fotením :) 




2) Instagram
Jedna z najviac používaných aplikácií vo svete a u mňa taktiež. Na svojom účte sledujem zopár modeliek ako inšpiráciu či už fotiek alebo póz, aby som vedela ako pracovať s dievčatami. Ale pokiaľ hľadáte konkrétne pózy stačí použiť # ako portraitphoto, #moodpotrait či #nikonportrait ( som team nikon preto uvádzam túto možnosť :) 
Taktiež môžte nájsť kopec profilov, ktoré uverejňujú portretové fotografie veľmi šikovných fotografov ( príklad viď nižšie) 


3) Webové stránky obchodov 
Som veľký shopaholik a pri poslednom prezeraní stránok mi napadlo, že prečo nečerpám išnpiráciu z fotiek oblečenia na webových stránkach obchodov ? Dievčatá majú prirodzené pózy, jednoduché na zvládnutie aj pre amatérov. 





Komentáre

Obľúbené príspevky